בניהול ד"ר קרלוס רוזנברג - רופא נשים מיילד ונתי רוזנברג - דולה

מעוניינים ליצור עמנו קשר?

אנא מלאו את הפרטים ונחזור אליכם:

המלצה של לין ורובי

 לקרלוס ונתי המדהימים
                         רצינו לשתף אתכם בחוויה שלנו. 
                      ולומר ממש תודה על הכל, נהננו וצחקנו ולמדנו המון
 
קרלוס, הכרנו אותך לפני שנה כשהתחלנו להשתעשע במחשבה של להביא ילד וחיפשנו רופא שנתחבר אליו ושילוה אותנו בתהליך. מהרגע הראשון הרגשנו שאתה הרופא שלנו. רגוע, תמיד מדבר בגובה העיניים, מאוזן ומשרה אווירה נעימה ואינטימית.
כשגילינו שניתן לעבור קורס הכנה ללידה אצל קרלוס ונתי ממש שמחנו. טרם הכרנו את נתי, אבל הנחנו שהיא מקסימה ומקצועית כמוך.
חשבנו שזה עומד להיות עוד קורס אינפורמטיבי עם שינון של מילים מפחידות ותיאורים סטריליים של בית חולים. גילינו שההפך הוא הנכון.
 
השיחות בפורום האינטימי של הקורס, והמענה החם והעוטף לשאלות שעלו. ההתרגשות מהעתיד לבוא, והפרספקטיבה החדשה והמרעננת לשלב הבא של חיינו. היכולת לדמיין בחיוב ובשליטה את המצב, הם מהות הקורס.
וכמובן, מלבד הערך המוסף שמקבלים לתובנות ולידע שרוכשים, הקורס במחיצתם של השניים, הוא פשוט כיף.
לקורס הגענו כמו מחברת ריקה, ממש לא ידענו כלום. ידענו כמה מושגים כלליים ובעיקר הגענו עם הרבה ערפל וחששות מההליך הרפואי. המרחק בין מה שאנחנו יודעים וחשים היום כלפי אותה מילה גדולה ומרתיעה, "לידה", לעומת טרום הקורס, הוא מרחק של יבשות.
שנינו מרגישים שהחוויה הזאת צריכה ויכולה להיות בלתי נשכחת, והרבה בשליטתנו. אנחנו ניכנס לחדר לידה עם הרבה מאד ידע על הליכים ומצבים רפואיים, מהלך שמקנה לנו הרבה ביטחון
 
אך לא רק ידע אנציקלופדי הולך אתנו, כי אם הרצון והיכולת לדעת איך אנחנו רוצים שהלידה שלנו תראה ותהיה, וזה בעיקר בזכות הקורס, שגרם לנו להבין שחדר לידה יכול להיות גם מקום מהנה של יצירת חיים, ולא רק פרוצדורה רפואית נטו.
 
אשתו של חבר קרוב, אימא לשניים, שוחחה איתי (רובי), והייתה בהלם מכמות הידע שיש לי לגבי הלידה. היא אפילו זרקה לבעלה: "וואו…הוא ממש בעניינים…". לא הייתי יכול לדבר בשטף ובביטחון על הנושאים האלה לולא הקורס.
 
השילוב הזה שלכם הוא שילוב מנצח. אתם מקצועים ומנוסים מאד וזה ניכר בהסברים ובתיאורים של התהליכים. השילוב בין הידע הרפואי עתיר השנים של קרלוס, והניסיון עם נקודת המבט הייחודית והחמה של נתי היו המנוע של הקורס.
 
                באהבה והערכה רבה לין ורובי

דילוג לתוכן