בניהול ד"ר קרלוס רוזנברג - רופא נשים מיילד ונתי רוזנברג - דולה

לידה פרטית עם ד"ר קרלוס רוזנברג

מגמת הלידות הפרטיות בארץ עם רופא מיילד הולכת וגדלה. המודעות לזכויות ולצרכיים הפרטניים של היולדת ותינוקה הולכת וגוברת ואיתם גם האחריות של ההורים לעתיד, לדאוג שהמציאות ביום הלידה לא תשאר למזל.

מאז שהתחלתי את ההתמחות, ועד עצם היום הזה, אני עובד באופן רצוף בחדרי לידה. אני רופא נשים מומחה ומיילד בכיר עם נסיון של למעלה מעשרים וחמש שנה.

מעט מאוד רופאי נשים עוסקים במיילדות, מעט מאוד רופאים אוהבים את התחום הזה. אני אחד מהם.

אני רואה בלידה אירוע מאוד משמעותי עבור היולדת ובן זוגה ועבור התינוק הנולד. האופן בו אישה יולדת והדרך בה תינוק נולד משפיעים השפעה עמוקה על שניהם הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

בלידה פרטית אתי, הפרוטוקולים הנוקשים של חדרי הלידה הציבוריים, מתגמשים לטובת רצונכם, הליווי שלי הוא ביחס אחד על אחד כל הזמן ולאורך כל הלידה, אין אנשי צוות אחרים בחדר שלכם, אין פעילויות לימודיות, אין התערבויות שמטרתן לזרז כדי לפנות את החדר מהר. מה כן יש? את כל הזמן שצריך כדי לכבד את התהליך.

באופן בלתי תלוי להעדפות עצמן של היולדת לגבי הלידה שלה (עם או בלי אפידורל, בכריעה או שכיבה, לבד או מלווה) חשוב ביותר לאפשר לה לעשות את זה בדרכה.

עבור כל יולדת, הידיעה שהיא עצמה עשתה את המכסימום כדי ללדת בדרכה ושהרופא המטפל ליווה אותה בדרך זו, מהווה מרכיב חשוב ביותר משביעות רצונה מעצמה ומהדימוי העצמי שלה. לידה כזאת היא כניסה רכה להורות הן לאמא הטריה והן עבור התינוק.

האהבה למקצוע לצד הנסיון הרב שצברתי במסגרות ציבוריות מאפשר לי להציע לכם לידה פרטית ברמה רפואית גבוהה לצד חוויה אופטימלית.

בברכת לידה טובה.

ד"ר קרלוס רוזנברג

שיחת הכרות מתקיימת במרכז "הרחם" בהוד השרון לקביעת פגישה התקשרי – 077-2032616

במידה ותרצו לקרוא המלצות וסיפורים של זוגות שילדו איתי, לחצו כאן – סיפורי לידה מהרחם.

דילוג לתוכן